Wednesday, September 22, 2010

Program Biz Pendapatan Melalui SMS Terbaru

Jom Sertai Program Affiliate Multi-TierTerbaik Di Malaysia. Terbukti Lumayan Dengan 100% Komisyen Mudah Dan Terjamin.

Kebanyakan kita tidak berjaya kerana sikap kita sendiri! kita yang menyekat kejayaan / kemahiran kita yang tuhan berikan.Setiap kita ada kelebihan masing-masing.Jadi gunakan sebaik yang mungkin.

Banyak ilmu yang saya akan berikan setelah anda daftar bersama saya...inshaalah.semuanya percuma sahaja yang penting anda!!! Ada masa atau tidak ada masa itu sahaja. Alamat rumah saya juga ada didalam laman ini. Anda boleh hadir sendiri! bawa laptop dengan broadband sahaja.Atau anda boleh belajar secara online sahaja bersama saya.Inshaallah.

Anda boleh add YM : aliff2006

Atau Sykpe : mofabisa


MENDAFTAR SECARA PERCUMA DI SINI

Baiklah..anda teruskan membaca..

Saya

MEMPERKENALKAN

Lihat contoh diatas seorang pengetua sekolah memaklumkan sekolah tambahan kepadacikgu-cikgumenggunakan sistem hyprobulksms. Penggunaan sistem bulksms amat menjimatkan dan pantas kerana hanya dengan satu klik sahaja pengetua sekolah dapat menghantar kepada semua cikgu-cikgu dengan kadar serendah 9 cen sahaja

Sistem bulksms ini boleh digunakan oleh sesiapa sahaja. Untuk menggunakan sistem bulksms ini anda hanya perlukan internet sahaja. Zaman sekarang ini talifon bimbit juga ada perkhidmatan internet.

Secara ringkas Hyprobulksms adalah satu alternatif dalam proses hebahan kepada kumpulan sasaran denganBULK SMS / SMS PUKAL melalui internet. Sistem SMS Pukal ini sangat menjimatkan berbanding kos SMS biasa.

Selain khidmat SMS, kita juga boleh hantar MMS, Wap Push, Flash Message kepada semua rangkaian 012, 013, 014, 016, 017, 018, 019 dengan satu kadar rata serendah 9 sen didalam negara atau luar negara.

Selain daripada penggunaan sistem sms ini, anda juga boleh menjana pendapatan yang cukup lumanyan . Disini saya ada paparkan 3 pelajar yang mampu menjana pendapatan sampingan mereka dalam masa seminggu sahaja.

TERBARU 3 PELAJAR JANA 4 ANGKA SEMINGGU denganhyprobulksms!!

RAKAN - RAKAN HYPROBULKSMS MENERIMA CEK DARISYARIKAT HYPERNET RESOURCES

Mahukah anda Bekerja Secara Online Di Rumah & Jana RM250-RM5000 Seminggu? Saya rasa semua orang mahu bekerja dirumah,boleh bersama keluarga,Tidak terikat dengan mana-mana pihak.Bekerja mengikut masa anda. Hanya luangkan 1-2 jam saja didepan komputer.

Jika anda tidak mahir berkomputer .. anda boleh lakukan secara manual seperti anda lihat gambar makcik-makcik yang telah mendapat ribuan ringgit seminggu, dengan hanya memperkenal pada rakan-rakan atau mengedar fliyers yang telah disediakan oleh pihak syarikat. Kelas bimbingan diadakan untuk anda.

Sila lihat video ini: Jika tidak dapat membuka video sila DOWNLOAD DISINI http://www.buatduithyprobulksms.com/download1/slmt%20pagi%20msia-hyprobulksms.mpg

Lihat Mereka ini Bijak Mencari Peluang. Gunakan masa yang terluang menimba ilmu,jangan duduk sahaja dirumah.. anda mesti cari peluang jikalau mahu berjaya.Penting !! pastikan anda mempunyai teman yang boleh membantu anda / mengajar / membimbing sehingga anda mampu menjalankan bisnis ini. Jangan tersalah mencari teman / kawan .

Untuk Pengetahuan Anda ! Hyprobulksms ini..................

  1. Bukan MLM Tetapi Program Affiliate Multi-Tier Yang terbaik dimalaysia dan Sangat Lumayan.
  2. Bisnes Online Yang Mudah - Hanya Promosi Web Replika Anda.
  3. Modal Perniagaan Yang Rendah RM250 - RM1000 Sekali Seumur Hidup.
  4. Pelan Pemasaran Yang Lumayan Sehingga 100% Komisyen.
  5. Tiada Pairing, Tiada Pangkat, Tiada Had Masa.
  6. Kelas Bimbingan Disediakan Setiap Minggu
  7. Bonus royalti 40% secara infiniti dan bonus withdraw
  8. Tidak perlu menjual produk
  9. Auto maintain(bermaksud apabila anda dapat bonus! baru syarikat potong maintain anda,jadi anda tak perlu pening nak fikir pasal maintain)Inilah salah satu keistimewaan hyprobulksms.Bermakna anda keluarkan duit sekali jaa..iaitu duit modal sahaja.

Bagaimana? Pelan yang sungguh lumayan dan mudah difahami oleh sesiapa juga. Sekarang anda buat pilihan ! pakage yang mana anda mahu / mampu untuk anda miliki. Rugi jika anda lepaskan peluang berlalu begitu sahaja.... anda boleh pilih pakage-pakage hyprobulksms di sini.

Ooo...Belum faham lagi tentang hyprobulksms!! Hubungi saya sekarang 010-5188369 (fauzi) / 017-6219369 (june) tetapi anda perlu buat temujanji dulu.....sekarang anda cari masa anda yang sesuai baru call saya ok!

Cuba anda lihat KERATAN AKHBAR KOSMO yang bertarikh 8/OGOS/2010 ni !!

Lihat!! Hyprobulksms juga menyokong kerajaan membenteras skim cepat kaya....

Baiklah disini saya ada sesuatu untuk anda iaitu BONUS PERCUMA dari saya sebagai tanda terimakasih kerana sudi membaca laman saya ini sehingga akhir .

  • Panduan membina laman web (anda boleh gunakan untuk mempromosi biz anda dan boleh mengedit sesuka hati anda)
  • Panduan penggunaan FTP ( Amat berguna untuk mengupload laman web anda ke server.
  • Panduan Setup Autoresponder ( Amat penting dalam perniagaan online )
  • Panduan memasang iklan di yahoo marketing
  • Bonus lumanyan Ringgit Malaysia( bonus ini ada syaratnya, anda ingin tahu ? Klik Dapatkan Bonus.

    Rebutlah / Hargailah peluang selagi masih ada,jangan sia-siakannya.

    Hyprobulksms ini boleh dilakukan mengikut masa anda / kemahuan anda, jika anda mulakan 6 bulan akan datang! anda juga masih dibayar oleh syarikat hypernet resourse, anda tidak perlu susah hati berfikir tentang maintainbulanan, anda buat kerja! anda dapat duit, anda tidak buat kerja! anda tidak dapat duit, apabila anda mengeluarkan duit baru syarikat akan memotong duit maintain bulanan anda.Mudah! tidak perlu mengeluarkan duit saku anda lagi. Modal anda sekali sahaja! Pendapatan anda berkali-kali.

    Oleh itu hyprobulksms ini Terlalu Mudah !! Anda hanya mempromosi laman web replika anda sahaja / kenalkan pada 3 rakan anda ! anda mendapat modal kembali ! beserta keuntungan .Tip-tip promosi ada beserta bersama web replika anda apabila anda daftar nanti.

    Semuanya telah disediakan untuk anda ! Anda hanya PROMOSI SAHAJA.

    SETIAP PERUBAHAN BERLAKU DENGAN TINDAKAN ANDA SENDIRI!

    "IMPIAN TIDAK AKAN JADI KENYATAAN, KALAU ANDA ASYIK BERANGAN & MALAS BELAJAR.. BERSIKAP EGO......BERFIKIRAN NEGATIF...TAKUT...& SUKA DENGAR CAKAP ORANG LAIN... TETAPI ANDA PERLU INGAT SEMUANYA ITU TIDAK MENDATANGKAN KEUNTUNGAN PADA DIRI ANDA SENDIRI"...ANDA FIKIR - FIKIRKANLAH SENDIRI.

    Terimakasih, Berharap dapat membantu anda meningkatkan pendapatan anda dan keluarga.

    Ikhlas dari saya

    MOHAMAD FAUZI SAAD dan

    JUNAIDAH MAT ISA


    MENDAFTAR DI SINI SECARA PERCUMA