Sunday, October 18, 2009

USAHAWAN HAI-O 369

{"ORANG YANG TERLALU CEPAT BERPUTUS ASA ADALAH ORANG YANG PUTUS HARAPAN UMPAMA DIA TELAH MENYEDIAKAN DIRINYA MATI SEBELUM MATI; ORANG YANG CEMERLANG MELIHAT SETIAP HALANGAN SEBAGAI PELUANG UNTUK MENGASAH POTENSI; MANAKALA ORANG YANG TIDAK CEMERLANG MENGANGGAP SETIAP HALANGAN SEBAGAI ALASAN YANG MENYEBABKAN KEMUNDURANNYA"}

Assalamualaikum...

Dalam perniagaan di Hai-O Marketing. BUDAYA 369 tidak memaksa anda untuk melakukan perniagaan ini. Pilihan di tangan anda untuk memulakan langkah samaada sebagaiPENGEDAR atau USAHAWAN. Terpulang kepada anda...Anda yang menentukan sendiri.

- Cepat atau lambat bergantung kepada usaha anda sendiri.
- Tidak perlu meninggalkan pekerjaan sekarang.
- Buat kerja sambilan dengan pendapatan melebihi gaji kerja tetap berbaloi dengan usaha anda.
- Sehari kerja sepenuh masa minimum 2 jam atau terpulang kepada anda yang menentukannya.
- Tiada tekanan dari segi kewangan & masa, anda yang menentukan.
- Berniaga sambil beramal dari pelbagai sudut yang anda ketahui dan tidak ketahui.

Semua perkara di atas adalah di antara kebaikan yang anda perolehi dengan usaha anda melalui BUDAYA 369.

Tidak semua orang boleh menerima BUDAYA 369, tetapiBUDAYA 369 BOLEH TERIMA SESIAPA SAHAJA YANG SUDI MENDENGAR & MELAKUKANNYA.

BUDAYA 369 yang mudah. Hanya perlu menjual 10 set/unit seumur hidup anda dan mencari rakan kongsi seramai 3 atau 4 orang sahaja! Di sini di tekankan "seumur hidup".

Anda tentu sudah muak dan jemu mendengar program jualan langsung tambah-tambah lagi dengan program Multi Level Marketing (MLM) yang banyak menghabiskan duit orang melayu khususnya. Masuk dengan harga tertinggi RM500 terus dapat buku dan jadi ahli. Lepas itu buku kemana dan barang nak jual pun kemana. Betul?. Saya juga berfikiran begitu. Tetapi sebelum saya mendengar penjelasan dengan lebih terperinci. Fikiran saya jadi berubah. Manalah tahu ada rezeki.

Peluang kejayaan amat terbuka luas untuk setiap orang yang menyertainya. Sayang kalau tidak direbut sekarang. Purata masa yang di ambil untuk mencapai pendapatan bulanan sebanyak RM5000 ialah 3 hingga 6 bulan dan RM50,000 ialah 2 tahun sehingga 3 tahun atau kurang dari tempoh itu. Percaya? Mungkin tidak sebelum anda mendengarnya. Tetapi saya tidak nafikan ada juga yang telah gagal disebabkan oleh tiada usaha yang berterusan. Tetapi percayalah anda bilangannya amatlah sedikit.

Tetapi dengan mengikut BUDAYA 369 yang begitu mudah untuk difahami dan di bawa kepada orang ramai. Anda hanya dibekalkan 10 unit sahaja seumur hidup. Selepas habis membuat jualan 10 unit anda tidak perlu lagi membuat jualan dan anda tidak perlu risau dengan produk kerana 2 killer produk hai-o bertaraf super brand. Anda juga tidak perlu risau tentang penjualan kerana BUDAYA 369 menekan cara penjualan ansuran.

Dalam Hai-O Marketing dengan BUDAYA 369 anda tidak perlu takut kerana anda akan mendapat bonus bulan pertama anda join. Walaupun barang anda belum dapat di jual anda tetap mendapat bonus RM4700. Anda juga tidak perlu menaja ramai kawan anda hanya 3 atau 4 orang. Dengan mempunyai rakan kongsi 3 tau 4 orang anda boleh mencapai pangkat paling tinggi dalam Hai-O Marketing iaitu CDM (Crown Diamond Manager) dimana pendapatan CDM paling sedikit RM20,000 tiap-tiap bulan.Percaya?.

Jika berminat sila beritahu saya. Anda hanya perlu mendengar dahulu. Keputusan adalah di tangan anda! Manalah tahu mungkin rezeki anda ada di sini. Bila lagi hendak bermula? jangan hanya melihat kejayaan orang lain. Anda pun boleh berjaya dengan bermula dengan DIRI SENDIRI!

APA ITU BUDAYA 369???

Kena jumpa saya untuk diterangkan lebih terperinci apa ituBUDAYA 369 kepada anda. 10 minit untuk dibentangkan tetapi memberi kesenangan berpanjangan kepada anda..Insyaallah