Tuesday, October 19, 2010

SELAMAT DATANG KE QWI

Salam sejahtera dan selamat datang kepada anda sahabat usahawan.

Ingin kami kongsikan satu peluang perniagaan yang telah dilancarkan pada bulan Ogos 2010 ini. Jadi daftarkanlah posisi anda untuk menjadi yang terawal dalam merebut peluang ini!

Anda pastinya mengimpikan untuk melancong ke seluruh dunia sepuasnya sebelum kita menutup mata...Ini adalah impian setiap orang. Bohonglah kalau kita menafikannya. Tetapi adakah kita hanya cukup mengimpikannya? Bagaimana cara merealisasikan impian itu tanpa dibelenggu dengan masalah kewangan?Inilah peluang yang kami akan kongsikan dan tawarkan kepada anda!

Ceritanya begini....

Inginkah anda memiliki sebuah perniagaan sendiri dalam bidang pelancongan dengan sistem pemasaran terkini melalui jaringan (networking) internet. Pulangan usaha anda bukan sahaja dalam bentuk ribuan USD setiap hari, malah anda akan mendapat baucer pelancongan. Terpulanglah kepada anda untuk melancong ke mana sahaja, nalah menunaikan umrah dan ibadat haji.

BERAPAKAH MODALNYA DAN APAKAH GANJARAN PERNIAGAAN INI?

Modal anda untuk memiliki perniagaan peringkat global ini hanya USD 30.00 atau USD 170.00 sahaja tetapi berpotensi memberi pulangan seperti berikut:

* Baucer diskaun penginapan hotel / melancong bernilai USD100.00 dan USD 1,000.00.

* Insentif pusingan pertama USD 200.00

* Insentif pusingan kedua USD 3,000.00

* Insentif berterusan USD 100.00 berulang kali tanpa batas (infiniti).

* Insentif berterusan USD 2,000.00 berulang kali tanpa batas (Infiniti)

* Bonus pasangan (pair) hingga USD 60.00 & USD 300.00 sehari

* Insentif tajaan USD 20.00 seorang tanpa batas.

* Insentif kepimpinan USD100.00 sebulan selama 12 bulan

* Insentif 5% jualan kumpulan atau USD 5.00 dari setiap jualan dalam kumpulan.

* Insentif 5% jualan syarikat di seluruh dunia di kongsi dengan yang layak.

Lumayan bukan? Lumayan sungguh sebab ada insentif / bonus berulang kali tanpa henti. Modal hanya sekali, murah pulak tu. Memang HEBAT!

Jangan salah sangka, ini....

+bukan perniagaan MLM yang penuh dengan manipulasi, perangkap, janji palsu dan motivasi kosong+bukan skim cepat kaya+bukan sistem kutu berangkai+bukan sistem wang pos+bukan investment+bukan trade forex+bukan jual seminar+bukan jual ebook+bukan program aku-derma-kau, kau-derma-aku+anda tak perlu jual kopi, susu, ubat kuat, jus macam-macam buah, lembu, kambing, keli, cacing atau lintah....

APAKAH SYARIKAT YANG MENGENDALIKAN PERNIAGAAN INI?

Syarikat milik anak tempatan iaitu:QUESTWIN INTERNATIONAL

APAKAH PRODUK KAMI?

1. Industri Pelancongan

2. SOHO (Small Office Home Office)

3. Internet

Apa yang kami tawarkan ialah perniagaan global. Perniagaan dalam bidang perlancongan (tourism) yang di jalankan secara e-commerce atau SOHO (Small Office Home Office) dengan jaringan pemasaran seluruh dunia terutamanya melalui internet.

Perniagaan e-commerce sebegini telah melahirkan ramai JUTAWAN di seluruh dunia dalam masa yang singkat. Lihat saja bagaimana Jeff Bezos membina empayar bernilai USD15 billion dalam masa 4 tahun sahaja melalui Amazon.com. Larry Page dengan Google, Jarry Yang dengan Yahoo! dan yang terbaru dan termuda Mark Zuckerberg dengan facebook. Semua mereka millionaire malahan billionaire melalui bisnes internet. Ini hanya beberapa contoh, berlambak lagi jutawan-jutawan senyap dalam dunia perniagaan internet. Di negara kita pun ramai jutawan internet. Internet telah memberi laluan pantas untuk mencapai kemewahan.

KENAPA BIDANG PELANCONGAN?

Pelancongan adalah trend. Mengikut teori Baby Boomers, milenium 2000 merupakan zaman untuk industri pelancongan dan lifestyle. Jika untuk berjaya, anda perlu ikut trend kerana ramai orang kaya dalam dunia berkata, “TREND is My FRIEND!”

Bidang pelancongan juga menjadi industri terbesar yang berkembang dengan pesat menguasai 23% ekonomi dunia. Nilainya adalah 8 trillion seluruh dunia. Malah di USA sendiri ia menjana USD 1.3 trillion setiap tahun.

MENGAPA BERNIAGA SECARA SOHO (SMALL OFFICE HOME OFFICE)?

Setiap minggu, seramai 175,000 orang memulakan perniagaan secara "home-based business". Manusia semakin inginkan kebebasan dalam waktu bekerja dan ingin memiliki perniagaan sendiri dengan risiko yang rendah. Kos sara hidup semakin tinggi dan manusia akan sentiasa mencari peluang untuk menampung perbelanjaan dengan menjana pendapatan sampingan atau menjadikan SOHO sebagai ekonomi utama.

MENGAPA INTERNET?

Internet adalah medium membina jaringan perniagaan dan komunikasi yang paling pantas di dunia! Anda pasti mengakuinya!

MENGAPA PERLU MEMILIH QUESTWIN INTERNATIONAL?

Questwin International (QWI) telah menggabungkan di antara trend industri perniagaan yang terbesar di dunia, mengurangkan risiko, dan menguasai kepantasan jaringan komunikasi. Maka, QWI ialah konsep perniagaan global yang menggabungkan industri pelancongan, SOHO dan internet networking.

Gabungan hebat ini diadun dengan sistem revolving matrix menjadikan QWI berada di tangga teratas dalam semua peluang perniagaan yang ada di pasaran kini. Tidak ragu lagi, apabila ribuan manusia mendapat ribuan USD setiap hari nanti, anda pasti terkejut!

BAGAIMAN QWI MEMBAYAR KEUNTUNGAN KEPADA ANDA?

Melalui KAD VISA DEBIT Globewallet.

Percayalah, ini bukan “just another new opportunity”, QWI adalah FENOMENA!Kalau anda tak percaya tak mengapa, kerana hanya yang TAHU akan MENGERTI...

INGAT HANYA USD 30.00 , USD 90.00 ATAU USD 170.00 UNTUK BERMULA.TUGAS ANDA HANYA MENCARI 2 ORANG DAN MEMBINA PERNIAGAAN SENDIRI.GANJARAN RIBUAN USD SETIAP HARI.MURAH - MUDAH - PRAKTIKAL

Jangan Tunggu Lagi!!!! Daftar Sekarang..

Maklumat lanjut dan pendaftaran: http://questwinint.com/mofabisa-sky

BAGAIMANA HENDAK BERMULA?

e-Partner:--------Untuk menjadi e-Partner QWI, terdapat dua cara:

1. FEEDER

2. DIRECT QWI (mengandungi 2 board: SUPERIOR dan SUITE)

KEAHLIAN 1:

"FEEDER":

BAYARAN USD30 (RM108) SATU LOT

Anda akan mendapat sistem SOHO dan sistem bantuan pemasaran serta bahan-bahan ilmu (e-book). Dengan sistem feeder ini, bakal e-Partner akan mendapat dana yang cukup untuk mendaftar diri dalam sistem QWI (SUPERIOR BOARD seterusnya ke SUITE BOARD). Ianya direka khusus untuk sesiapa sahaja yang kurang modal seperti pelajar kolej/universiti, pekerja industri dan sebagainya. Sistem feeder ini juga sesuai bagi mereka yang ingin mengurangkan risiko dan merupakan alternatif kepada mereka yang berhajat “main besar” tetapi ingin bermula dengan modal kecil. Paling menarik, selain menjadi batu loncatan untuk masuk ke system QWI yang sebenar, sistem feeder ini juga memberikan pendapatan berterusan yang lumayan (USD 100.00) setiap lot.

Jika anda kekurangan modal, anda boleh mulakan dengan FEEDER Program. Hanya USD30 bersamaan RM108 sahaja. Dari program ini, anda boleh mendapat posisi sebagai Associate dalam QWI (SUPERIOR BOARD seterusnya ke SUITE BOARD) tanpa keluar modal lagi. Di samping itu, tajaan anda juga secara automatis menjadi direct downline anda di dalam QWI. Bukan itu sahaja anda akan mendapat pendapatan berulang sebanyak USD100 tanpa henti di board FEEDER walaupun selepas anda telah layak memasuki board QWI (SUPERIOR DAN SUITE)

BONUS DI "FEEDER"

Satu board mengandungi sistem Revolving matrix 1-2-4-8 lot/ahli. Ini bermakna satu board penuh mengandungi 15 lot/ahli. Apabila cukup penuh 15 lot/ahli dalam board, maka anda yang atas akan fly (terbang) dari board dan memasuki balik board dari bawah. Begitulah seterusnya.

BONUS 1:Apabila board telah penuh (1-2-4-8), ahli yang di atas akan fly dari board. Apabila fly kali PERTAMA, anda akan memperolehi USD 170.00 (digunakan untuk memasuki DIRECT QWI).

BONUS 2:Anda / lot anda yang fly kali pertama tadi akan memasuki semula BOARD FEEDER. Apabila fly kali KEDUA dan SETERUSNYA sampai bila-bila, anda akan memperolehi USD 100.00 setiap kali fly.

Begitulah seterusnya tanpa henti....iINFINITI

BONUS 3:Anda akan menikmati MATCHING / PAIR BONUS iaitu sekiranya di bahagian kaki kiri dan kanan anda lengkap 3 lot I 3 lot = USD 6.00. Maksimum USD 60.00 sehari atau 10 matching / pair SETIAP LOT sehari.

BONUS 4:Anda akan menikmati lot PERCUMA memasuki DIRECT QWI berharga USD 170.00 (RM 640.00) apabila anda FLY KALI PERTAMA DI FEEDER BOARD. Anda layak menikmati semua bonus dan ganjaran dalam QWI.Ini juga bermakna anda memiliki 2 lot iaitu lot di FEEDER dan lot di DIRECT QWI. Wah untung bukan?

Apa yang anda perlu lakukan hanyalah perkenal 2 orang rakan anda dalam FEEDER Program ini.Apabila tajaan anda dalam FEEDER Program FLY kali pertama, beliau akan secara automatis mejadi direct downline anda dalam QWI, maka anda akan mendapat bonus tajaan USD20 setiap kali orang anda FLY ke DIRECT QWI. Anda juga tidak perlu lagi mencari orang baru untuk jadi downline anda dalam DIRECT QWI.

FEEDER Program ini sangat menarik, bukan hanya kerana ianya MURAH, malah ia memberikan anda pendapatan berterusan. Sekaligus anda mendapat semua ganjaran ribuan USD yang ditawarkan dalam QWI! Oleh kerana modal diperlukan hanya USD 30.00, maka program ini amatlah HOT!

Jika anda ingin pendapatan yang berganda, tambahlah lot anda setelah anda mampu dan mempunyai modal lagi. Bayangkan 1 lot anda fly dari board FEEDER, anda akan mendapat ganjaran USD 100.00, jika lebih dari satu lot/akaun anda miliki? Anda hanya perlu sebutkan berapa yang anda mahukan!

KEAHLIAN 2:

"DIRECT QWI": BAYARAN USD170.00 (RM612) SATU LOT

Dengan membayar USD170.00 anda terus layak mendapat semua bonus yang disediakan mengikut sistem yang ditetapkan.

Di sini ada 2 board:

1. SUPERIOR BOARD (Board 1)

2. SUITE BOARD (Board 2)

* Setiap board juga mengandungi 1-2-4-8 lot/ahli.

* Setiap orang akan melalui dahulu SUPERIOR BOARD sebelum fly ke SUITE BOARD. Jika anda memasuki melalui FEEDER BOARD dan fly ke "DIRECT QWI" juga akan melalui SUPERIOR BOARD dahulu, baru ke SUITE BOARD. Begitu juga sekiranya anda sertai terus melalui "Direct QWI".

* Anda atau setiap lot anda akan berada di SUPERIOR BOARD sekali pusingan sahaja, selepas itu anda akan fly ke SUPERIOR BOARD selama-lamanya. Menarik bukan?

BONUS DI "DIRECT QWI"

Terdapat 5 bonus untuk anda.

BONUS 1:Bonus Sponsor USD20 bagi setiap Associate (tajaan/sponsor) yang anda bawa di DIRECT QWI.** Jika sponsor anda di FEEDER BOARD telah fly ke SUPERIOR BOARD, anda juga akan layak mendapat bonus ini.

BONUS 2:Anda akan menikmati MATCHING / PAIR BONUS iaitu sekiranya di bahagian kaki kiri dan kanan anda lengkap 3 - 3 lot = USD 30.00. Maksimum USD 300.00 sehari atau 10 matching / pair SETIAP LOT sehari.

BONUS 3: (BONUS FLY)

# Board 1 (SUPERIOR)Apabila fly dari board, anda akan mendapat USD200 (USD100 baucer melancong, USD100 cash)

#Board 2 (SUITE)- Apabila fly kali pertama, anda akan mendapat USD 3000.00 (USD 1000.00 voucher, USD 2000.00 cash)- Anda / lot anda yang fly kali pertama tadi akan memasuki semula SUITE BOARD secara PERCUMA.Apabila fly kali KEDUA dan SETERUSNYA sampai bila-bila, anda akan memperolehi USD 2000.00 cash setiap kali fly, berulang-ulang TANPA HAD atau INFINITI.

BONUS 4:Bonus PRESIDENT.Apabila anda fly kali PERTAMA di SUITE BOARD, anda bergelar PRESIDENT.Anda layak menikmati Insentif Kepimpinan USD100.00 selama 12 bulan

BONUS 5:Bonus Group Turn Over. 5% dari jualan kumpulan.Kelayakan: PRESIDENT

BONUS 6:Bonus CROWN AMBASSADOR.Apabila 5 orang downline anda menjadi PRESIDENT atau fly kali pertama dari SUITE BOARD, anda bergelar CROWN AMBASSADOR.Anda layak mendapat Bonus Company Turn Over. 5% jualan syarikat dari seluruh dunia di kongsi bersama.

SECARA RINGKASNYA, INILAH BONUS-BONUS YANG AKAN DINIKMATI OLEH AHLI:

QWI Feeder Program US$30 (RM108)

1. Revolving Matrix Single Board

* Cycle out: US$170.00 (Gunakan untuk register QWI Main Program)* Residual: US$100.00 infinity (E-Wallet)

2. Matching: 3|3 US$6, Max US$60 per day

QWI Main Program US$170 (RM612)

1. Member-Get-Member Bonus (Sponsor): US$20.00

2. Revolving Matrix Bonus:

* Cycle out 1st Board- US$200 (Cash US$100, Travel Point: US$100)* Cycle out 2nd Board- US$3000 (Cash US$2000, Travel Point:US$1000)* Residual : US$2000 infinity (All Cash)

3. Matching Bonus (Pairing): 3|3 US$30. Max US$300 per day

4. Leadership Monthly Incentive: US$100 x 12 month (For President)

5. Group Turn Over 5% (For President)

6. Company Turn Over 5% of global sale (For Crown Ambassador)

FIKIRKAN !!!Sebelum anda katakan tidak, sila fikirkan semula fakta-fakta berikut:Dengan permulaan USD 30.00 @ RM108.00, anda beroleh pendapatan USD ribuan ringgit sehari. Sebulan? USD ratusan ribu... Berapa RM? Anda kira sendiri...Kerja anda mudah, hanya bawa 2 orang seumur hidup.Ini adalah real bisnes, bukan sistem... Perniagaan ini berdaya saing dan dijangka akan kekal dalam jangka masa panjang.Tak perlu risau, anda tak akan jadi JUTAWAN e-wallet. Duit anda boleh di keluarkan melalui debit kad VISA. Setiap hari! Di mana jua anda berada, hatta di luar negara. Hanya "cucuk" di mana-mana mesim ATM dengan lambang PLUs. Kad ini juga boleh di gunakan (dibelanjakan) di mana-mana tempat dengan lambang VISA. Seluruh dunia!Dalam bisnes ni bukan dapat duit sahaja, dapat lagi baucer hotel.

Tiada "maintainence", tidak perlu keluar duit bulan-bulan. Tidak perlu jaga stok, hantar stok, tidak perlu menyimpan starter kit bertimbun, tiada produk fizikal yang terlibat.

Anda jangan khuatir untuk mencari pelanggan atau orang untuk menyertai anda. Ini kerja berkumpulan dengan konsep leadership. Kumpulan anda akan buat publisiti besar-besaran. Lagipun anda hanya perlu dua sahaja.

Ayuh kita realisasikan impian kita untuk melihat dunia dan wang terus mengalir ke akaun kita walaupun ketika itu kita sedang tidur atau sedang nikmat terbaring di tepi pantai menghirup bayu laut mediterranean...

Apa tunggu lagi????Register sekarang!!!

http://questwinint.com/mofabisa-sky