Tuesday, September 16, 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan kepada semua.






Di sini saya ingin mengambil kesempatan memohon ampun dan maaf di atas segala keterlanjuran saya sama ada dari segi kata2 mahupun perbuatan. Seandainya ada termakan atau terminum, harap dapat dihalalkan. Seandainya terdapat hutang saya yang belum dilangsaikan, sila tuntut daripada saya ya.

Kepada yang akan memandu untuk balik beraya di kampung, sila memandu dengan cermat dan sentiasalah mematuhi undang2 jalan raya. Berhati-hati di jalan raya. Pandu Cermat Jiwa Selamat. Ingatlah orang yang tersayang. hehehe... Skema la pulak pesanan raya ni. hehee...

Kepada yang akan beraya di Taiping @ Utara, jemputlah singgah ke rumah keluarga saya pada hari raya kedua.

Mendengar iklan2 raya di radio, hati saya tercuit dengan 1 iklan... dan saya ingin meminjam 'tagline' iklan tersebut...
"Salam Aidilfitri dari tangan ke hati" - Tangan bersalaman...Hati memaafkan.