Wednesday, April 8, 2009

SEKITAR PILIHANRAYA KAMPUNG AKU.

Bukan saja minah atau timah yang menyokong PAS.... PAS FOR ALL...

Bukan saja minah atau timah yang menyokong PAS.... PAS FOR ALL...

Aku balik kampung pada 6/4/2009m untuk menyaksikan proses pengundian parlimen Bukit Gantang di kampung aku , Changkat Jering..tetiba saja nama kampung aku ni hot selepas isu lompat parti adun cht jering...dan kini pilihanraya untuk parlimen pulak...wow.....aku sampai saja ke kampung aku pada 6/4 tu...aku lihat penuhh sesak dengan orang dan kenderaan anggota keselamatan...memang sesak dan jam..


Sekolah lama aku....sekolah rendah.....tempat mengundi..pagi tu..


bukan main adik bongsu aku ni...dengan geng BN dia...









































































0 comments

Peristiwa bergambar Dun Trong sebelah pagi

















MALAYSIA-POLITICS/

MALAYSIA-POLITICS/

MALAYSIA-POLITICS/

Kemenangan Untuk Keadilan Dan Maruah Rakyat